Cum sa...Devii un lider de piata

Cum sa...Devii un lider de piata in nisa aleasa .










 Cel mai important sfat - indiferent dacă acesta este un copywriter , consultant , scriitor , comerciant de Internet , sau comerciant cu amănuntul - este să se specializeze in nisa aleasa . A fost gasita o nisa - a servit de ceea ce sunt de vânzare ... și a devenit lider în acel spațiu . Când vom da acest sfat , o altă persoană spune invariabil , "Vreau să se specializeze , dar eu nu știu ce nișă alege . " Posibilitățile sunt nelimitate : Prietenul meu Sorin este specializat in listarea "cat mai sus" pentru site-urile clientilor ( # 1 in Google pentru căutări locale) . Un alt prieten învață marketing și servicii pentru clienți pentru ai invata cum sa depoziteze produsele . Altul vinde programe de formare video de predare pentru optometristi,invatandu-i cum să gestioneze mai bine practicile lor . Un alt comerciant de informații , " Dl. Excel , " îi învață pe oameni cum să devină competenți, cu Excel . Unul creează programe de marketing pentru audiere de dealeri . Cum se poate identifica și selecta nisa dvs. ? Am dezvoltat un proces simplu, care vă pot ajuta să faceti acest lucru în aproximativ 20 de minute . Începeți prin a te întreba la următoarele întrebări: Ce-mi place ? Ce mă interesează? La ce sunt eu bun ? Ce aptitudini am ? Ce știu eu ? Care este experiența mea ? Ce am realizat ? Care dintre domeniile de mai sus are cel mai mic concurs ? Care dintre domeniile de mai sus plateste rate ridicate ? După cum vă gândiți la răspunsuri la aceste întrebări , scrieti raspunsurile , eventual, poate pe cartele index , câte unul pe fiecare cartela . Când ați terminat , prin intermediul cartelelor dvs. cu raspunsuri le alegeti pe acelea care sunt o posibila nisa. Din toate aceste cartele cu raspunsuri si posibile nise , alegeti cinci , apoi pe cea mai importanta pentru dvs. Asadar ați găsit o nișă . Așa cum a spus Aristotel , " În cazul în care pasiunile tale se intersecteaza cu nevoile publicului , în aceasta constă vocația ta . " Ce se întâmplă dacă nici unul dintre "clienti" nu apeleaza la tine, ca o nisa ? Du-te înapoi la stiva de posibile nișe și alege o alta . Și se repetă acest proces până când aveți o nișă la care "clientii" devin entuziasmați . Nișa aleasa de dvs. poate fi extinsa sau restrânsa - deși , de regulă ,cu cat mai restransa nisa , cu atât mai bine oportunitatea de afaceri . Nișele mari au o mulțime de potențiali clienți , dar , de asemenea, o mulțime de concurenți bine stabiliti . Nișe înguste au mult mai puțini clienți potențiali , dar puțin sau nici o concurență semnificativă . Trăim într-o epocă de specializare , și oamenii doresc să angajeze specialiști . Ei prefera produse și servicii care reflectă cunoaștere a ceea ce ei percep a fi situațiile lor unice . În informații de marketing , cu atât mai mult un subiect de specialitate , puteți invata din e-books sau internet . Un raport privind " proiectarea turnuri de distilare , " de exemplu , se poate comanda de 100 de ori mai mult decat o carte despre " leadership ". Și nu vă faceți griji despre a nu avea suficienti clienti pentru a sprijini afacerea dumneavoastră . Dorința de a avea o lista foarte mare de corespondență este un obiectiv , dar o listă uriașă , nu este necesar pentru a avea succes . Dacă aveți o listă e de doar 10.000 de clienti care isi petrec o medie de 100 de dolari pe an cu tine , vei avea incasari de un milion de dolari anual . Cei mai multi experti recomanda alegerea unui nișe de care esti pasionat . Cred că e mai important să alegeți o nișă pentru care nu o abandonati niciodata si pe care o alege toata lumea. Pentru ca , dupa ce o sa alegeti nisa tinta , lucrati la ea ore in sir , dar fara un scop ,sau macar placerea proprie , constatati ca sunteti frustrati pentru timpul pierdut . Țineți minte că oamenii cumpara de la oameni care sunt ca ei - care acționează la fel , cred in aceleasi lucruri , trăiesc în același stil de viață , sau au aceleași interese . Deci, odată ce ați ales de nișă dvs. , deviniti un participant și mai activ în ea decât sunteti acum . De exemplu , dacă nișa este cresterea peștilor tropicali , cautati informatii , invatati si dezvoltati aceasta nisa , pana cand o sa vedeti ca pana si colectionarul cel mai mare de pesti tropicali o sa va caute. Când sunteți un participant activ în nișa dvs. , puteți vorbi mai autentic la piata -cu o mulțime de oameni cu pasiune pentru acest subiect . Asculta problemele , preocupările și interesele altor participanți activi în nișă . Apoi a creaza produse de informare care se adreseaza acestei zone asa afli Cum sa...Devii un lider de piata .

Comentarii