Noutati Programe de afiliere


Noutati Programe de afiliere



Programele de afiliere (Pay Per Performance) prezinta in general o legatura bazata pe interese intre un comerciant (merchant, advertiser) care vrea sa isi vanda produsele sau serviciile si un webmaster care doreste sa faca ceva bani de pe urma site-urilor sale (publisher).

In general un program de afiliere functioneaza in felul urmator:
Ca webmaster, daca ai ceva spatiu publicitar pe site-ul tau poti lua legatura cu un merchant care vinde produse din aceasi categorie de interes ca si site-ul pe care vrei sa ii promovezi produsele sau serviciile. Stabiliti un anumit procent din vanzari pe care webmasterul il ia in cazul in care prin intermediul sau (prin reclamele de pe site, link-uri in mail-uri, etc.) merchantul face o vanzare. Deci, ca webmaster daca un vizitator de pe site-ul tau da click pe un banner prin care promovezi produsul sau serviciul merchantului si odata ajuns pe site-ul merchantului cumpara acel produs atunci iti iei procentul stabilit la inceputul colaborarii.

In principiu cam asta era ideea de baza la inceputul programelor de afiliere gen Pay Per Performance. Intre timp, din ce in ce mai multi webmasteri isi fac pagini sau site-uri intregi dedicate unor anumite categorii de produse pe care le considera ei a fi mai usor de promovat si vandut.

Acum, inainte ca un webmaster sa inceapa un program de afiliere cu un merchant, face keyword research pentru a stabili care sunt cuvintele pentru care ar putea ajunge mai usor pe primele locuri in motoarele de cautare si care au destule cautari pentru a scoate si un profit frumos din asta. Urmeaza stabilirea contractului cu merchant-ul care vinde produsele din categoria respectiva si crearea paginii sau site-ului care va promova produsele. Astfel ia forma un site de nisa.

Cei mai multi publisheri in loc sa stabileasca un contact in particular cu un merchant, folosesc retele de afiliere. O retea de afiliere nu este altceva de fapt decat un director cu merchants clasati pe categorii de produse si servicii.
Toate datele pe care publisherul ar trebui sa le ofere fiecarui merchant in parte sunt introduse la crearea contului in reteaua de afiliere si astfel e mult mai usoara stabilirea contactului dintre cei doi.
In afara de avantajul acesta, retelele de afiliere ofera de obicei un program de monitorizare a numarului de afisari a reclamelor respective, a numarului de click-uri catre site-ul merchantului, numarul de comenzi facute, valoarea acestora, etc. si avantajul faptului ca poti avea toti comerciantii cu care lucrezi si statisticile intr-un singur loc. Urmarirea comenzii se face de catre reteaua de afiliere printr-un “referrer id” unic pentru fiecare publisher in parte, id care apare in fiecare link catre site-ul merchantului. Plus, daca faci parte dintr-o retea de afiliere si comerciantii cu care lucrezi fac parte din aceasi retea, iti iei banii din acelasi loc, nu astepti cecuri diferite de la fiecare in parte la diferite date ale lunii, cum ar fi normal ci ii primesti de la reteaua de afiliere la o data fixa stabilita de ei.

Sursa: seo-point.com
CPM/CPC versus CPA/CPS
Semnificatii:

CPM = cost pe mia de impresii
CPC = cost pe click
CPA = cost pe acțiune
CPS = cost pe vânzare

Programele de afiliere care plătesc pe clic sau mia de afisări ( CPC / CPM ) pot fi destul de profitabile pentru publisheri acestia nefiind interesati de calitatea traficului transmis către advertiser, situatie în care advertiserii îti vor atinge la costuri mult mai mari tinta de vânzări. Totusi aceste metode de plată cu toate că sunt comode nu asigură maximul de venit pe care un publisher îl poate face de pe urma traficului său.

Campaniile CPA / CPS prin care publisherii sunt plătiti numai pe rezultatele optinute (vânzare, lead, acțiune) cu toate că necesită din partea publisherului un efort mai mare de tintire a traficului si o analiză de plasare a bannerelor advertiserilor, asigură un venit considerabil mai mare si un procedeu mult mai corect atât pentru advertiseri cât si pentru publisheri. Un astfel de marketing afiliat mai este denumit si marketing pe performantă

Care sunt “responsabilitatile” unui publisher?


1. Reprezentati produsele sau serviciile advertiserilor pe site-urile dumneavoastra prin intermediul link-urilor, sub forma de bannere sau link-uri text.

2. Aduceti vizitatori catre site-urile dumneavoastra si stabiliti un trafic targetat pentru a mari potentialul livrarii comisioanelor catre dumneavoastra. Cand un vizitator foloseste link-urile unui advertiser,plasate pe site-urile dumneavoastra, acesta va poate plati in functie de actiunea facuta de acel vizitator, actiune ce poate fi definita diferit de la un advertiser la altul, dar si valoarea comisionului obtinut din acea actiune care poate fi la randul sau diferita in functie de fiecare advertiser in parte.

3. Monitorizarea site-ului si a linkuri-lor. Dumneavoastra trebuie sa monitorizati site-ul si link-urile pentru a va asigura ca totul functioneaza corect. Advertiserii va vor contacta in cazul in care vor fi facute unele modificari, cum ar fi schimbarea codului unui link.


“Responsabilitatile” si beneficiile advertiserilor

Advertiserii dintr-un program de afiliere îşi customizează propria ofertă şi o pun la dispoziţia publisherilor. Fiecărei oferte îi corespunde un comision care poate fi o suma fixă pe lead sau un procent din valoarea vânzării rezultate pe pagina web a advertiserului. Publisherii în cautarea transformării traficului in câştig aplică la oferta advertiserilor. După acceptare, publisherii selectează şi plasează linkurile advertiserilor pe propriile website-uri, în campanii de email sau ca parte în diverse directoare sau liste de căutare.

Când un vizitator apasă click pe linkul unui publisher, un cookie este setat in browserul vizitatorului pentru a se identifica advertiserul, publisherul, linkul specificat si rata de plata. Dacă vizitatorul actual cumpară online sau completează un formular conform ofertei advertiserului, respectiva tranzacţie este tractată şi înregistrată. După înregistrarea tranzacţiei are loc comisionarea corectă şi la timp pentru publisher şi toate verificările necesare să asigure vânzări şi leaduri reale pentru advertiser.

Advertiserii ar trebui sa aiba in vedere urmatoarele:

1. Customizarea propriei oferte si punerea acesteia la dispozitia publisherilor.

2. Stabilirea comisioanelor oferite publisherilor.

3. Acceptarea publisherilor ce aplica la oferta, sau neacceptarea acestora daca nu indeplinesc criteriile dorite de dumneavoastra.

Beneficiile advertiserilor:

1. promovarea serviciilor prin plata numai pe rezultate

2. autocontrolul asupra campaniilor si ofertei dumneavoastra

3. cresterea notorietatii.


Pentru a face bani online ,si asta rapid ...nu trebuie decat sa alegeti programul/programele care va avantajeaza :


---ENKAS SRL">ENKAS SRL, infiinţată în 2006, este una dintre primele reţele de afilieri din România. Inovaţiile constante sunt menite să crească performanţele dumneavoastră ţinând cont totodata de condiţiile de securitate a datelor.

Vom plătii afiliaţii noştrii (Publisherii) cu 25 Lei pt. fiecare Lead valid.
Un Lead este valid dacă Advertiserul care a completat formularul de înregistrare a fost acceptat in reteaua noastra Afilieri.com și își customizează și activează oferta.
De asemenea vom răsplăti eforturile Publisherilor noștrii cu 5 lei pentru fiecare nou Publisher activ adus în sistem.

Make up to $125 per sale!
1-5 a month $50
6-10 a month $75
11-20 a month $100
21+ a month $125

The more you send the more you make!
We give the best returns on the Internet!
Example: If you send us 21 sign-ups in any month you will get $125x21 = $2,625
-----------------------------------------




---PayPal
-Refer New Merchants to PayPal and Earn up to €1,000.00 EUR for Each Referral.
The Merchant Referral Bonus Program rewards you for bringing new businesses to PayPal.